شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بار زیادی بر دوش فردا می‌گذاری

بار زیادی بر دوش فردا می‌گذاری             ‌
فردا از زیر بار شانه خالی می‌کند           ‌
پرنده‌ای باز‌می‌گردد از قله‌ی قاف        
‌نزار، زخمی، پر‌ریخته  
 بازمانده‌ای از سی پرنده                
‌واقعیت در می‌زند سمج                   
‌دستم بند است دیر می‌شود             ‌
دور می‌شود در حاشیه‌ درختان          ‌
در قاب تصویری در باز کن

فرشته ساری

تک نگاری

شعرها

تبانی

تبانی

رویا الفتی

 بارانِ‌ علاقه

بارانِ‌ علاقه

فرامرز سه‌دهی

هر چکامه تیغی برای خودزنی

هر چکامه تیغی برای خودزنی

شهریار کوراوند

خیابان‌هایی هم  هستند

خیابان‌هایی هم  هستند

پروین نگهداری