کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1347، اهواز. مجموعه‌های منتشر‌شده: «جمهور»، «مثل اروند از در مخفی»،
«در وضعیت کوانتوم» و...

می‌خواهم در این غروب

می‌خواهم در این غروب
از پیراهن گل‌دارت به خانه برگردم
مثل پروانه‌ای که با شش نقطه بر بال‌هایش
گزاره‌های معطل در هوا را به پایان می‌برد.
تو اما جای دیگری هستی
و مرا سخت کرده‌ای برای خودم
برای این‌که باز هم به صاعقه‌ها غذا بدهم
و مثل عکسی قدیمی
کم‌کم شکل بگیرم در مایع ظهور عریانی‌ات.
گوش کن‌!
این صدای چکه‌های آخرین است
که از نکبت ابرها بر جنازه‌های غیررسمی می‌چکد 
وقتی که از گشت‌های شبانه بازگشته‌اند
با هفت کبودی بر شانه‌ها.

بهزاد خواجات