کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۲، تهران.
مجموعه‌های منتشر  شده: « عقربه‌ها دور گردباد»،
«ماه شایعه می‌سازد»، «وقتی شبیه عجیب»، «صدایم کن خضرا» و...

 

سرریز

سراسر وحشت را در سرسرایمان سرازیر
و سرتاسر تونل را از پیش روی وحشت

دویدن
پریدن
و باز‌دویدن

ما جاده‌های شلوغیم
با چشم‌های شدید
بوسه های شدیدیم
بر سردی فلز
سرازیر می‌شویم بر سرازیری
در انتهای تونل

در هراس شبانه از سرریز سرتاسری
شیهه می‌کشد مرگ
ایستاده روی دو پا

یورتمه می‌رود
 

علیرضا بهنام