آنها تشنهی خون ما بودند و
ما تشنهی آزادی
رویارویی ما در جغرافیایی اینچنین بود
تختهایی فرسوده
پتوها
و دیوارهایی خونی
ما
و ساسها
در زندگی مشترک
حبس میکشیدیم.
متولد ۱۳۵۳،
شهرری.ساکن تهران.
درگذشت دی ۱۴۰۰
مجموعههای منتشرشده: «پتک»،«در میمون خودم پدربزرگم» و...
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
آنها تشنهی خون ما بودند و
ما تشنهی آزادی
رویارویی ما در جغرافیایی اینچنین بود
تختهایی فرسوده
پتوها
و دیوارهایی خونی
ما
و ساسها
در زندگی مشترک
حبس میکشیدیم.