شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تناقض

درگيرِ تناقضاتِ حالي، شاعر
دارنده‌ي جيب‌هاي خالي، شاعر
در خلوتِ غارخود به شعري دلخوش
پيغمبرِ امتي خيالي، شاعر
 

بهمن نشاطی

تک نگاری

گل فندق

گل فندق

کیوان نریمانی

شعرها

اجماع رسانه ها جریانی اصلی دارد

اجماع رسانه ها جریانی اصلی دارد

کبوتر ارشدی

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

فرزانه قوامی

جمهوری

جمهوری

لیلا ساتر

زیر سایه‌ی یک درخت

زیر سایه‌ی یک درخت

محمدباقر کلاهی اهری