برگها غرق در آبیِ آسمان
روی شاخهها میلرزند
از شلوغی شهر
لابهلای سایهی لرزان ِبرگها
پنهانشدهام
از عابری
که با عجله میرفت پرسیدم:
تابهحال افتادن برگها را دیدهای؟
برگشت
نگاهم کرد
مثل برگی که با عجله از شاخهای میافتاد
متولد 1367،گرگان.
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
برگها غرق در آبیِ آسمان
روی شاخهها میلرزند
از شلوغی شهر
لابهلای سایهی لرزان ِبرگها
پنهانشدهام
از عابری
که با عجله میرفت پرسیدم:
تابهحال افتادن برگها را دیدهای؟
برگشت
نگاهم کرد
مثل برگی که با عجله از شاخهای میافتاد