شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

نگاه غنچه

با من نگاه غنچه به باغ است 
پرطلب 
دستان باغبان پیر مرا باید 
اینک 
از سر شوق 
تا بشکفم دل خونین 
به نطع سبز شکیب.
دستی مرا نکوست
که در شیارهای زیادش
راهی به کهکشان شیری عطوفت 
نهفته است.
پرچین باغ مرا باید 
تا در امان باشم
از تطاول ضُجرت پاییز.

علی‌اکبر فرهنگی

تک نگاری

آن کُنجِ تنهای تنهایی

آن کُنجِ تنهای تنهایی

محمدرضا عبادی صوفلو

شعرها

خاورمیانه

خاورمیانه

شهرام شهیدی

سه شعر از علی بیکی

سه شعر از علی بیکی

علی بیکی

و لبت دستش نمی‌رسد به من

و لبت دستش نمی‌رسد به من

علیرضا خسروانی

گزارش یک جشن

گزارش یک جشن

ستار جانعلی‌­پور