گیلاسی فرانسوی است
قرمز
سفید
کهنه
آبجوهای بهجا مانده
از کشتیهای جنگی قرن هفده
کشف مجسمهی آزادی
خرابههای تروی
اسب سرکشیست از نژادی اصیل
اولین روز تحول مینیاتور است
اولین خط پیکاسو روی بومی تمیز
اولین تشبیه هومر
اولین آیهای که نازل شد
قبل از افلاطون
بعد از سقراط
هزارسال تنهایی
شوکران
حتی کشف قهوه
شهدی که زنبورهای عسل مینوشند و بالا میآوردند
بالایش آوردم
عشق
چیزی است که به تو مربوط نیست!!