شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آناتومیک دونیاگؤروشو

بیرآز گؤیلردن دانیش!! 
بیرآزدا، 
 - محبتین موزیکال دونیاسیندان-. 
باشقا شئیدن دانیشما !! 
قولاغینین ایچینده یئریییریک گؤیلرین... 

آزاجیق گؤی اوزونده، 
 - اوچان قوشلاری دوشون- 
 بیرده کی، 
 - آغاجلارین فلسفی دوشونمه سین- 


آیاقلارین اوستونده گَزَن آداملارا باخ!!! 
نیفرتدن- دَرددن ایراق 
گؤزلرینین ایچینده یئریییریک گؤیلرین...

یالچین تورکآی

تک نگاری

شعرها

بریده در هیجان نامحدود پا بریده‌تر موهایی بود

بریده در هیجان نامحدود پا بریده‌تر موهایی بود

جلیل الیاسی

چیزی از من در تَنده‌ی پدر جا ماند

چیزی از من در تَنده‌ی پدر جا ماند

مایرام تکیه ای

حلول شعر بر من مبارک باد 

حلول شعر بر من مبارک باد 

نفیسه قانیان

روی تخته بزرگ می نویسد A

روی تخته بزرگ می نویسد A

شهریار خسروی