شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

اؤلومه دائر بیلدیریش

...حادیثه دن نئچه منزیل اوزاقدا 
اللری جیب لرینده- 
یوگوروردو اوسو پریشان!.. 
بیر تکجه گئتدییی یولو دویوردو 
بیرده یالنیزلیغینی!! 
گرگین ایدی- دیدرگین ایدی 
یول اوزونو بیرباشا، دورمادان یوگوروردو- 
یوگوروردو - دوروردو؛ 
دوروردو و گؤک اوزونه باخیب گولوردو. 

حادیثه باش وئرمه دن، 
باش آلیب یولا چیخدی... 
او، یولا چیخدیغیندا، اؤلوم ائوینه گیردی!! 
او، یولا چیخدیغیندا، اؤلوم ائوینی ییخدی... 

حادیثه دن نئچه منزیل اوزاقدا 
اللری جیب لرینده 
یوگوروردو اوسو پریشان 
یوگوروردو اؤزوندن 
یوگوروردو اؤلومدن... 
... اؤلومدن یوگوروردو...- 
 اؤلومه دوغرو!!!

یالچین تورکآی

شعرها

هر‌ چه ظرف‌ها نشسته

هر‌ چه ظرف‌ها نشسته

فرزین پارسی‌کیا

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

محمود جعفری دهقی

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

کوروش رنجبر

با چشم‌های نصفه‌خمارت 

با چشم‌های نصفه‌خمارت 

شهرام میرزایی