شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چیست این

چیست این
نقطه‌چین 
بین صدا و‌سکوت
بر پوست روشن من
و سر‌انگشتان ساده‌ی تو!
 

طاهره پرنیان

تک نگاری

شعرها

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

جواد محمدی فارسانی

کلایه

کلایه

حامد بشارتی

مگس

مگس

علیرضا آبیز

من که مبهوت چنان قوی،  و رقص

من که مبهوت چنان قوی، و رقص

منصور اوجی