شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

روزی که جنازه‌ها کفن می‌کردند.

روزی که جنازه‌ها کفن می‌کردند.
سرها همگی بدن، بدن، می‌کردند
سرها وجنازه‌ها چه با بانگ بلند
فریادِ وطن، وطن، وطن، می‌کردند

مسعود کریمی

شعرها

چکامه اناهید

چکامه اناهید

صدرا یوسف زاده

هم ‌بغض!

هم ‌بغض!

محمدعلی بهمنی

نه با تو زندگى از حال و روز زارش گفت

نه با تو زندگى از حال و روز زارش گفت

مهدی فرجی

لاکریموسای

لاکریموسای

محمود بهرامی