شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

هر چیزی از بی نَفَسی می میرد

هر چیزی از بی نَفَسی می میرد
کتاب‌ها
فنجان‌ها
این قابِ عکس‌ها
که تکه‌های لبخند را
روی دیوار نقاشی کرده‌اند

بگویید به دیگران؛
رفت گُلدانِ تازه بگیرد
سفالی
سر به زیر
تنها
با رگه‌های کُهنه‌ی فیروزه‌ای
گُل‌ها، قد کشیده بودند.

مسعود طهماسبی

شعرها

سوسن شدی و سرو شدی نسترن شدی

سوسن شدی و سرو شدی نسترن شدی

احسان بدخشانی

تلفن زنگ بزند

تلفن زنگ بزند

سارا مؤیدی

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

آزاده بدیهی

چوار

چوار

احمد کریمی