شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

هنگام فراموشی 

هنگام فراموشی 
ردای ترس را
 به یادگار از  تو خواهم گرفت 
این آخرین 
رجعت من به تنی‌ست
که ماندگار می‌شود 
و اگر  
از آتش بزرگ عبور کردم 
خاکسترم را
در صدف 
خاک کن. 

محمد انتظاری

شعرها

هر اولاجاغین سونونا داغیلدین

هر اولاجاغین سونونا داغیلدین

حسن معصومی

در جهانی دیگر

در جهانی دیگر

مهستی حسینی

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

مهدی مهدوی

یک دو سه پیش خودش ثانیه‌ها را که شمرد 

یک دو سه پیش خودش ثانیه‌ها را که شمرد 

علیرضا کیانی