شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

 از چشم‌های خیابانی 

 از چشم‌های خیابانی 
تا خواهش‌های یک گل و دستفروش
تا اتفاق‌هایی 
که بکر بود و...
راستی 
کدام خیابان 
مریم را به بیت‌المقدس می‌رساند
دیگر درختی نیست 
تا آرامشی را سبز 
و یک گل را 
به هزاران مریم پیوند دهد
مریم گل می‌دهد
اما هیچ گل مریمی
مقدس نیست

فرناز جعفرزادگان

تک نگاری

شعرها

«من چرا به دنیا آمدم؟»

«من چرا به دنیا آمدم؟»

احمدرضا احمدی

خیابان‌هایی هم  هستند

خیابان‌هایی هم  هستند

پروین نگهداری

به قلم

به قلم

نگین فرهود

زیبایی‌اش را به خیابان می‌برم

زیبایی‌اش را به خیابان می‌برم

سیمین رهنمایی

ویدئو

شعرخوانی سعید سلطانی

شعرخوانی سعید سلطانی

سعید سلطانی‌طارمی