کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۳، دزفول.

می‌پرسند 

می‌پرسند 
چرا واژه‌های شاعران جنوبی
 بوی دود می‌دهد

مادیان نجیبم
آنان که گوساله‌هاشان را به پستانت بستند
و مایع سیاه غلیظ را مکیدند
آیا از باد نمی‌ترسند؟
وقتی کره‌هایت برای لقمه‌ای زندگی
چهارنعل می‌تازند وُ یال‌هاشان شعله‌ور است

سرچشمه‌ها
 به عکس دخترکان می‌نا به سر خیانت کردند
آب سربالا می‌رود
قاطرها ابوعطا می‌خوانند
و من
به ماده‌گی و اندام تجاوز فکر می‌کنم

سر به زیری تا کی؟
تا کی وقت سرفه‌های پی‌در‌پی
تنها کسی که تو را بغل می‌کند
 شرجی باشد؟!

بلند شو
و سیاوش داستان خودت باش
که داغ «غ
نیمت جنگی» را

ندا ذات