کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1356، اهواز.
مجموعه‌های منتشر‌شده: «بعضی از ما»،
«پوست دیگر نمی‌تواند مخفی‌ام کند» و...

جریان ِاین آب از چه قرار است؟

دست برده‌اند
در ترکیب این رودخانه
که لابد
ماهی‌ها از همین نمی‌آیند

من ایستاده‌ام آن‌جا
که قلاب می‌اندازم به جان خودم
بالا می‌کشم:
خالی‌های سنگین

روزی چقدر دلم می‌خواست
روی پل بایستم
ببینم
جریان این آب از چه قرار است؟

برعکس تو 
که هروقت چشم باز می‌کنم
ساحل را تا کرده‌ای
پل را برداشته‌اند
و دست که برده‌اند
در ترکیب این رودخانه
برده‌اند

مهدی مرادی