در قنداقی سفید
دست و پا میزدم
لای ملافههایی سفید
عشقبازی میكردم
و در كفنی سفید
آرام خواهم گرفت
در دنیایی سیاه
خاطرات سفید میدرخشند.
متولد ۱۳۵۳،
شهرری.ساکن تهران.
درگذشت دی ۱۴۰۰
مجموعههای منتشرشده: «پتک»،«در میمون خودم پدربزرگم» و...
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
در قنداقی سفید
دست و پا میزدم
لای ملافههایی سفید
عشقبازی میكردم
و در كفنی سفید
آرام خواهم گرفت
در دنیایی سیاه
خاطرات سفید میدرخشند.