شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

حلقه می‌بندد

حلقه می‌بندد گرد جالیزهای هندوانه خیال‌پروری‌های ما
حلقه بسته اندیشه‌های تخدیری تو
کپه‌های هندوانه شور نابودی دارند فضا می‌خواهد خرد کند همه‌چی را درهم
و یادمان‌ها می‌آیند که از زمین بکنندمان

باقر یگانه

تک نگاری

شعرها

گُرگاس

گُرگاس

شقایق شاهرودی‌زاده

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

جواد محمدی فارسانی

پنج شعر از سیروس نوذری

پنج شعر از سیروس نوذری

سیروس نوذری

كازابلانكا‌(2)

كازابلانكا‌(2)

محمود بهرامی

ویدئو

پاییر پدرسالار

پاییر پدرسالار

مهدی صمدانی

شعرخوانی سعید سلطانی

شعرخوانی سعید سلطانی

سعید سلطانی‌طارمی