سیب بالا
رو به بالا افتاد
نام شادی شادی نبود
چه بگویم من؟!
بُنبست هادی
لعلِ لال شد
به صحنهای شب
نگو مُرد
ایلیا ماندگار شد
نبودش محال شد.
متولد 1322، ساکن گیلان. مجموعههای منتشر شده:
«سهبار میگویم گل سرخ»، «گلی اما آفتابگردان» و...
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
سیب بالا
رو به بالا افتاد
نام شادی شادی نبود
چه بگویم من؟!
بُنبست هادی
لعلِ لال شد
به صحنهای شب
نگو مُرد
ایلیا ماندگار شد
نبودش محال شد.