پشت جانماز و دعا
بادستان لرزان حنا و تسبیح
هر روز به من میگفت
پیر شی پشرررم
ومن حالا پشت کپسول اکسیژن
وصندلی چرخدار وسوند
معجزهی بزرگ
مادربزرگ هستم
متولد 1346، تهران، ساکن آستارا.
مجموعههای منتشرشده:
«در ایوان شببوها»،«تا...» و ...
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
پشت جانماز و دعا
بادستان لرزان حنا و تسبیح
هر روز به من میگفت
پیر شی پشرررم
ومن حالا پشت کپسول اکسیژن
وصندلی چرخدار وسوند
معجزهی بزرگ
مادربزرگ هستم