شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کاسپین دریایا

کاسپین دریایا
رمش بوگودد
قارماق
نوک زئندره
اَبچینا
ماهی
دوم
زنه
پوتین مییان!

دریای کاسپین را/حصار کشیده‌اند. /قلابِ ماهیگیری/نوک می‌زند/پلاستیک را./ماهی/دُم/می‌زند/در پوتین!

مهرداد پیله‌ور

تک نگاری

دلم می‌سوزد

دلم می‌سوزد

شهریار وقفی‌پور

شاعر شهودها

شاعر شهودها

شوکا حسینی

شعرها

شغل تمام وقت

شغل تمام وقت

بکتاش آبتین

برمانم ازین چریدنِ امن

برمانم ازین چریدنِ امن

راضیه بهرامی‌خشنود

مکروه

مکروه

جمال‌الدین بزن

سی و پنجمین تیغ توی تنم

سی و پنجمین تیغ توی تنم

اندیشه فولادوند

ویدئو