شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

رو به‌سوی شما

رو به‌سوی شما 
از هر طرف ایستاده است 
که 
فریاد ناتمام را بشنود
و برود 
درخت را می‌گویم 
که 
می‌داند معنیِ صبوری پرنده تا کجاست
این دیگر یک راز نیست
از آن روز که به زنی گفت 
و او 
خارج شد از صف موهای خود 
و از پلیس پرسید 
بی آن که بلیت داشته باشد 
می‌تواند هم‌سوی کدام قطار بدود؟

مظاهر شهامت

شعرها

این کشکرت‌های اخبار

این کشکرت‌های اخبار

حامد پورشعبان

هرگز در پیِ صندلی خالی

هرگز در پیِ صندلی خالی

قاسم آهنین جان

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

جواد محمدی فارسانی

به جرم شانس نیاوردن

به جرم شانس نیاوردن

فرزین منصوری

ویدئو