شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خانه‌های مجردی

خانه‌های مجردی را دوست دارم
قاشق‌ها، چنگال‌ها و بشقاب‌ها شبیه هم نیستند
و بعضی ظرف‌ها لب‌ پر شده
در بعضی کادرها
نوعی زیبایی و سلیقه پیداست
مثلا یک کاناپۀ دست دوم
با رویه‌ای چهارخانه و خوشرنگ
و بافتی دلپذیر…
اما همیشه یک جای کار می‌لنگد
از تلویزیون‌های بزرگِ تخت خبری نیست
همه چیز ناقص است و خودمانی و راحت
شب‌ها در این خانه‌ها
می‌توانی سرت را بگذاری و بخوابی
به دور از ملافه‌ها و قواعد زندگی زوج‌ها
زوج‌ها
با خانه‌های مرتبشان
با عر عر تلویزیونشان
می‌آیند
و پشت هر سانت تمیزی و نظم
هزار بگو مگوی ریز و درشت پنهان است...

زینب صابر

شعرها

نفست را حبس کن

نفست را حبس کن

محمد شیرازی

حقیقت دارد

حقیقت دارد

حامد رحمتی

آه ای غرور متصل به غم

آه ای غرور متصل به غم

احمد امیرخلیلی

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

جواد محمدی فارسانی