شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

و‌ ما

و‌ ما
اعدادی هستیم
حاصل ِ جمع و تفریق های بی شمار
بر چرک نویسی
که خاور ِمیانه اش می خوانند

یاور مهدی‌پور

شعرها

اندوه انبوه

اندوه انبوه

دریا لیراوی

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

جلیل الیاسی

با چند خواب نصفه‌نیمه

با چند خواب نصفه‌نیمه

بهزاد خواجات

جای امن

جای امن

واهه آرمن

ویدئو