کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۳، ایلام.

مجموعه های منتشر شده:« دمعشقیات»،«نت های تنهایی»

«گاو صندوق بر پشت مورچه کارگر» و ...

درستایش سطل زباله ۲

با عالم و آدم از همه خویش‌تر است
جان و دلش از تماممان ریش‌تر است
بی منت و مزد نان به مسکینان داد
این سطل شرافتش زما بیشتر است
 

جلیل صفربیگی