شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آبان بیاید

آبان بیاید
ماه کامل‌ شود
سفید، نه
هلال، نه
به وسعت پنجه‌ای بر دیوار کشیده
سرخ
مرگ اندود
آبان شود و زوزه کشد باد

ماه افسرده
در هلال قلب مادری
ماه تمام در آه جانسوز ریخته
در خیابان
آبان بیاید و
پادشاه فصل‌ها

پاییز چنین قرمز نبود
چنین خونین بود؟
رنگ‌ و عشق و
خش خش برگ‌ها

علیرضا عباسی

تک نگاری

می‌بینمت حسین!

می‌بینمت حسین!

سیدعلی صالحی

شعرها

از آن آغاز... زخمِ دایه بر قُنداقه‌ام باقی‌ست

از آن آغاز... زخمِ دایه بر قُنداقه‌ام باقی‌ست

حامد ابراهیم پور

خوابیده‌ای؟

خوابیده‌ای؟

شوکا حسینی

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

فرینوش عسگری

پس و پیش‌تر از آن‌که ببینمت 

پس و پیش‌تر از آن‌که ببینمت 

مهدی ریحانی