شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دلتنگی

کم است انگشتانم
برای دلتنگی‌هایی که مدام سر می‌روند ازدستانم
تو نیز دستت را بیار
و دستان هرآن‌کس را که می‌شناسی
تا سر برود دلتنگی
از دستی به دستی
شاید کافی شود این همه دست
برای  این همه دلتنگی

رضا اکبری نوری

شعرها

پرنده‌ی کوچك!

پرنده‌ی کوچك!

اقبال معتضدی

و آینده‌ام را درخت کرده‌ا‌‌ند

و آینده‌ام را درخت کرده‌ا‌‌ند

شاهنده سبحانی

آزادی و تو

آزادی و تو

بیژن الهی

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

فرزانه قوامی

ویدئو