کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۲، شاهرود.

مجموعه های منتشرشده:

« چترخطخطی» ، « تظاهرات گورها» و...

مادرم هر روز

مادرم هر روز
خانه را گردگیری می‌کند
و نمی‌داند هر روز 
کمی از خاک سرزمین‌مان را
به باد می‌دهد.

محمدرضا یار