کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1337، اردبیل (ساکن اهواز). 
مجموعه‌های منتشرشده: «ذکر خواب‏‌های بلوط»، 
«شاعر مرگ خویش می‏‌داند»، «لمعات خون» و..

بیندیش او را 

بیندیش او را 
که صبورانه قربان می‌شود
بر صخره‌ی ابراهیم
بیندیش او را 
که تنها یک رگش باقی‌ست
یک رگ
تا تنها تو رؤیای دیدار
بیندیش او را
میان مهمیزها
درفش‌ها
میان کوره‌ی حداد
ای ملاحت باران
در عصر سرو
در عصر شاهدان
بیندیش او را. 

قاسم آهنین جان