شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ببوس پیشانی اسب را

ببوس پیشانی اسب را 
که رستگاری
از رَگانِ بُریده‌ی او
از شیهه‌ی زخم او 
آغاز 
و خونِ اسب
آغازِ ماست
در محورِ دریا
ببوس پیشانی اسب را.

قاسم آهنین جان

شعرها

جمهوری

جمهوری

لیلا ساتر

چشم‌هایم زبان منند

چشم‌هایم زبان منند

فیروزه برازجانی

من بغض یک عروسک تنهایم

من بغض یک عروسک تنهایم

سیده تکتم حسینی

دلگیرم از تنهایی از شب کوچه‌گردی‌ها

دلگیرم از تنهایی از شب کوچه‌گردی‌ها

مجید عزیزی