شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ای کاش که همدم تو باشم ای برف!

ای کاش که همدم تو باشم ای برف!
همراه دمادم تو باشم ای برف! 
من آدم هیچ کس نبودم اما
بگذار که آدم تو باشم ای برف!

محمد مرادی نصاری

شعرها

من به این خونه برنمی‌گردم

من به این خونه برنمی‌گردم

فاطمه شمس

گریه نکن بانو

گریه نکن بانو

بهمن مهرابی

تکرار

تکرار

محمد زندی

مادر

مادر

حسن بهرامی