شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کجای جهان 

کجای جهان 
به آسمان خیره مانده‌ای 
که این‌همه جاذبه دارد 
ماه

نورمراد رضایی

تک نگاری

شعرها

گریه نکن بانو

گریه نکن بانو

بهمن مهرابی

 قدیمی‌ها به عاشق‌پیشه، خاطرخواه می‌گویند

قدیمی‌ها به عاشق‌پیشه، خاطرخواه می‌گویند

آیدا دانشمندی

 از گپ با درخت نارنج

از گپ با درخت نارنج

حامد پورشعبان

زمان بسته‌ست از رو باز هم امروز شمشیری

زمان بسته‌ست از رو باز هم امروز شمشیری

هادی خور شاهیان