شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ایتیرمیشم ایکی شئی بیردن ال- آیاق گزیرم

ایتیرمیشم ایکی شئی بیردن ال- آیاق گزیرم
بو یئرده قان ایزینی بیرده بیر ناجاق گزیرم
بو شهریده دئدیلر دسته-دسته قیز دولانیر
من آما بیر قوچاق اوغلان-قاچار دوداق گزیرم
منیم واریم-یوخوم اووجومدا یاندیریر الیمی
قدیمکی وارلیغیمی-دادلی قایقاناق گزیرم
بوجور دئییم سنه من ساده،ساده ایندی بو گون
دوننکی دوز-چؤره یی،ساده بیر اوتاق گزیرم
داریخمیشام سنه،گل گؤزلرینده دینجه گلیم
یانیمداسان،سنه آنجاق بوجاق-بوجاق گزیرم
گیلئیدی هئی تؤکولور گؤزلرینده کی گیله دن
دوشونمه دن نه دئییرسن! واراق-واراق گزیرم
چتین بیر ایش گؤزه لیم سندن ایستیرم بیلیرم
نولور کؤنول وئره سن؛ آزجا قاش-قاباق گزیرم
کئفیم یوخوم نه دئمک! بوردا گؤزلریندن ایراق-
جهنم ایچره اؤزومدن اؤزوم اوزاق گزیرم

 

* ناجاق: تبر / قوچاق: دلیر، بی باک

محمدسعید افضلی

تک نگاری

شعرها

 از گپ با درخت نارنج

از گپ با درخت نارنج

حامد پورشعبان

 عشق صورتی کاهگلی دارد

عشق صورتی کاهگلی دارد

مهدی اکبری فر

به صورت رشد‌نیافته

به صورت رشد‌نیافته

فرخنده حاجی زاده

به صبحی دیگر

به صبحی دیگر

محمود معتقدی