کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1362، شهرکرد.

باید از دریا برگشته باشی 

باید از دریا برگشته باشی 
قایق‌ات را کنار ساحل 
حتماً بسته‌ای و 
مرغ‌های دریایی را 
صدا زده‌ای 
می‌دانم 
باید از دریا برگشته باشی
این ماهی که 
بی‌خودی برای پریدن 
تقلا نمی‌کند...
 

صفورا  هاشمی چالشتری