شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

من از سرانجام آن بوسه 

من از سرانجام آن بوسه 
به نوشته‌ای بر سنگ 
بدل شدم 
که خزندگان از جستن
 و باران‌ها از شستنم 
عاجزند 
کوبیده بر ذهنی معیوبم 
با ماری در شقیقه 
که ارث در ارث 
زاده می‌شوم 
چنگ می‌کشم به گرده و موهایم 

و زمان انگار 
پراکنده فراموشیِ مرا
در جای‌جای جهان سنگ شده...

وسعت‌الله کاظمیان دهکردی

تک نگاری

شعرها

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

علی اکبر جعفرزاده

در جهانی دیگر

در جهانی دیگر

مهستی حسینی

روی تخته بزرگ می نویسد A

روی تخته بزرگ می نویسد A

شهریار خسروی

 صبح آن روز ساعت هفت از

صبح آن روز ساعت هفت از

محمد حسین عباسی

ویدئو