شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بی‌فکری گلوله‌های بی‌رحم

این کفش نوجوان
این کفش خونی
فقط شانزده ساله بود!
 بدن‌اش اما
دست‌های فراوانی را قرمز کرد
افسوس!
گلوله‌های بی‌رحم
در اعتراض‌های شلوغ فکر نمی‌کنند.

مریم یاوری

شعرها

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

زری قهار ترس

رؤیای پلنگ

رؤیای پلنگ

علیرضا آبیز

ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

فروغ فرخزاد

در جهانی دیگر

در جهانی دیگر

مهستی حسینی

ویدئو