شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مرا ببر به کمی‌ قبلِ عهدِ بی‌حاصل

مرا ببر به کمی‌ قبلِ عهدِ بی‌حاصل
به روزهای کمی ‌قبلِ آفرینشِ گِل
به بی‌کرانه‌ی بی‌ من، به وسعتِ بی‌تو
به موسمی ‌که هنوزت نداده بودم دل
به ناگزیریِ اجحافِ من‌شدن، شاید ـ
وجود پر بکشد از گِلی، که ناغافل ـ
هواییِ بودن شد، هواییِ من شد
هلا تو را چه به بودن! هلا منِ عاقل!
مرا ببر به خدا سال، قبلِ تصمیمِ ـ
خطایِ خلقتِ دیوانه‌ی به تو مایل
سپس تو را کم کن از من و مرا از هست
نصیبِ نقصانم کن، به نیستی‌م بِهل!
 

فاطمه مولانا

تک نگاری

شعرها

آه ای غرور متصل به غم

آه ای غرور متصل به غم

احمد امیرخلیلی

این کشکرت‌های اخبار

این کشکرت‌های اخبار

حامد پورشعبان

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

محمود صالحی‌فارسانی

بار امانت

بار امانت

امیررضا وکیلی