شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

از امروز صبح

از رنگ‌و‌بوی زمان 
هراس دارم
مرا به دهلیزهایی می‌برد
که انبوه از نجوای تنهایی انسان است
من این نجوا را
می‌شناسم و دوست دارم
اما از امروز صبح
نجواها مبدل به فریاد شده‌اند
می‌دانستم
هر جا فریاد و حرمان باشد
آن‌جا خانه‌ی شاعران است
که می‌خواهند برای همیشه
زمین را ترک کنند.

احمدرضا احمدی

تک نگاری

شعرها

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

الهام جهانبازی گوجانی

شرجی یک کابوس!

شرجی یک کابوس!

شهرام شهیدی

یک تفنگ 

یک تفنگ 

مجتبی هژبری

حلول شعر بر من مبارک باد 

حلول شعر بر من مبارک باد 

نفیسه قانیان