شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سنگ

سنگ را خوش دارم
همین که هست 
گفت سیاه به من می‌آید‌؟
گفتم تو به سیاه می‌آیی
اقیانوس هم  نمی‌تواند
بیش‌تر از خودش 
در خودش 
فرو برود

علی جهانگیری

شعرها

ارغوان

ارغوان

هادی میرزانژاد موحد

برای سحر

برای سحر

شقایق شاهرودی‌زاده

رستاخیز

رستاخیز

شقایق شاهرودی‌زاده

به پسر عموهایم گفتم نمی‌شود!

به پسر عموهایم گفتم نمی‌شود!

زینب حسن پور