شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کجا

کجای تماشاییم
درخت را بردند
چهارپایه را بردند
طناب را بردند
ما هنوز آویزانیم...!
 

علی جهانگیری

شعرها

کاج 

کاج 

ندا حاتمی

زنانِ اسطوره پیراهن ابریشمی می‌پوشند

زنانِ اسطوره پیراهن ابریشمی می‌پوشند

علیرضا کرمی

منیک له خو مدا ونتر...

منیک له خو مدا ونتر...

جمیله چوپانی

رز ابری

رز ابری

سمیه امینی راد