کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1345، مشکینشهر. مجموعههای منتشرشده:

«نخستین اشعار»، «از کنج چندم دایره» و...

اقامتگاه 

نه از این اتراق و
اقامتگاه 
نه از این شترها و
ماشین‌ها
نه از این دشنه و
تفنگ‌ها و
قهوه و نشانه 
نه از این لب‌ها و دکلمه و خاطراتی از دهلیزهای تودرتو 
حتی نه از این طوفانی که 
از پشت کوه‌هایی فرورفته در میان اعصار پیش می‌آید 
چیزی افزوده نمی‌شود به شعری 
که مثل سگ 
در تابستان این خیابانی خشمگین له‌له می‌زند
و سطر به سطر خود را 
از میان زباله بیرون می‌کشد   
 

مظاهر شهامت