شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در عرض جاده، لاک‌پشت

در عرض جاده، لاک‌پشت
در طول جاده، تراکتور
بر ارتفاع درخت لاشخور
 

محمدرضا  کلهر

شعرها

پنج شعر از سیروس نوذری

پنج شعر از سیروس نوذری

سیروس نوذری

رنج

رنج

علی زیودار

چرخیدی و از دست دشمن سر درآوردی

چرخیدی و از دست دشمن سر درآوردی

احسان بدخشانی

تا بوده

تا بوده

سیدعلی صالحی