کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1340، گرگان.
مجموعه‌های منتشر‌شده: «اندامی از صدا»،
«مشروطه‌های متن»
 

زیبایی درخت

زیبایی درخت
حجاب عریانی‌ست
از 
پی‌نوشت کلام خدایان
که ریشه در زعامت حوا دارد و 
حیای حیرت آدم 
و چادری که پس می‌رود
به بوی بوسه 
به‌سوی جنگل مست
که دهانش هجای حجب نجابت را
به عریانی تمام 
غنچه می‌کند 

دیگر رهای ریزش  اندام‌ها
هبوط یاسمنی  نیست
 که بی‌هنگام پرپر می‌شده است 
گیسوی زنی است
که می‌تواندش
بیفشاندش
پای معجزه
پای دهانی باز
که حیرتش تمام جهان را آشفته می‌دارد

علیرضا ابن‌قاسم