کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1325، ایذه (ساکن کرج). مجموعه‌های منتشر شده: «همین دیدن‌ها»، «نرگس فردا»، «الواح شفاهی» و...

شاید مو بر تن صخره هم راست کند

شاید مو بر تن صخره هم راست کند
پرسش ساده و کوتاه من
که درسرزمین‌های دیگر هم
ممکن است که مرگ
در تمام ساعت‌ها بازگشت داشته باشد
به قول ما بختیاری‌ها
که تمام سرزمین از سنگ تا درخت
و رود حتی
آغشته به رنگ‌وبوی شیون است
که هیج برفی نمی‌تواند
پنهان کند آن را
 

هرمز علیپور