کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1325، ایذه (ساکن کرج). مجموعه‌های منتشر شده: «همین دیدن‌ها»، «نرگس فردا»، «الواح شفاهی» و...

گاهی درک حال کسی

گاهی درک حال کسی
تنها برای خودش ممکن است
با دردهایی که در عکس خانه می‌گیرند حتی
و نسخه‌هایی که خیس می‌شوند تا
در ناخوانایی  و هزینه‌ها
باطل شوند
اما هنوز هم وقتی یک مرد بگوید
آرزوی مرگ دارم
بعضی تعجب می‌کنند
خجالت اما از اهل خانه از بابت گرسنگی و از این ردیف و ناتوانی و
کم‌تر از گلوله نیست
به کشتن مردانی که در جوان‌مردانی که در جوانی
بگذریم
 

هرمز علیپور