او
رودخانهای به زبان مادریام بود
و لبخندش
خیابان را به وجد میآورد
اضلاع باقیماندهاش را دیدم
پیراهنی پولکی بر تن داشتند
بر انگشتان گرمش
چند گنجشک نشستند
قسم میخورم
با آنهمه زخم
با آنهمه رقص
قشلاقی برهنه در برف بود
جلیل الیاسی شاعر متولد ۱۳۵۷ روستای الیاسی در استان کرمانشاه است.
مجموعه منتشرشده: «رقصیدن روی آسفالت»
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
او
رودخانهای به زبان مادریام بود
و لبخندش
خیابان را به وجد میآورد
اضلاع باقیماندهاش را دیدم
پیراهنی پولکی بر تن داشتند
بر انگشتان گرمش
چند گنجشک نشستند
قسم میخورم
با آنهمه زخم
با آنهمه رقص
قشلاقی برهنه در برف بود