شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چهار قطعه‌ی کوچک برای کاج 

1
خارپشتی سترگ
بر شاخ گوزنی ستبر 
با جانی یگانه و خون‌ـ‌سبز 

2
مجموع سوزنک‌هایی
که هوا را نمی‌دوزند
ـ همچنان‌ که هیچ قبای دیگری را
 نه سرخ و نه سبز ـ
اما پوستش را نیش می‌زنند
و جانش را می‌نوشند

3

مهبط ملحفه‌های سرد سوزن‌نما
ناظر سردابه‌های تنگ سنگ‌نما
معنای کاش
کاج! 

4
گه‌گاه طاقه‌طاقه  سفید می‌دوزد
با سوزن‌های سبز
درهم
گاه اوراق زرد را
برهم
شرمنده نیست
خوشحال نیز
خون‌سرد کاج! 

حمید درختیان

تک نگاری

شعرها

دوایین نامه

دوایین نامه

اسماعیل عظمی

جای امن

جای امن

واهه آرمن

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

جمال‌الدین بزن

گم کرده بودم

گم کرده بودم

مریم فرجی