شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

رنگ می‌بازد، نفسی 

  به صادق  آتش زر
رنگ می‌بازد، نفسی 
که صدای تو را 
با سایه‌ی دیدار آب 
رقصانده‌ست، 
در دیدار چکاوک 

و مدتی به طلوع
در تاریخ من است 
که واگشایم و 
آسمانی پیش گیرم

صدای او

که رواست بر من.

حسین فروتن

شعرها

اینم از روزگار ما گاوا 

اینم از روزگار ما گاوا 

لیلا ساتر

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

محمود صالحی‌فارسانی

رحیل

رحیل

بهاره فریس آبادی

درد که بیاید

درد که بیاید

راهبه خوشنود