کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

 متولد 1360 ، تهران، ساکن محمدشهر.
مجموعه‌ی منتشر شده:
«مغز استخوان‌های خیال»

دخترک تازه‌ بالغِ زیبا

... 

دخترک تازه‌ بالغِ زیبا
لیلا!
پاپیون چراغ‌دارِ مینی‌موس رویِ سر
شمشیر لیزری جنگ ستارگان در دست
زرتشت است
از پشت کوهِ زورآباد می‌آید
با پیغامی برای ماشین‌های پل فردیس
زیر کلاه قرمزِ سوخته‌
بافه بافه 
یک لا گیسِ خرما
یک لا دودِ سیاه
یک لا تاریخی که نمی‌نویسند
تاریخِ مغلوبانِ قدیم
تحشیه‌ی بزرگراه
که با قِر
به بچه‌های خوشبخت‌تر می‌فروشد.

کیانوش تنها